GRATIS verzending vanaf €30
Zorgvuldig verpakt & veilig verzonden
Vóór 22.30u besteld = morgen in huis

Veelgestelde vragen

Producten

Al onze kerstballen worden met de mond geblazen en vervolgens met de hand beschilderd. Lees meer over het productieproces in onze blogs.

Onze kerstballen zijn gemaakt van glas. Sommige onderdelen waarin veel detail zit worden gemaakt van kunsthars (PolyResin) en op de glazen kerstbal gelijmd. Onze miniaturen zijn volledig gemaakt van PolyResin. Al onze producten worden met de hand beschilderd.

Elk jaar brengen we een reeks nieuwe producten uit. Deze worden in de tweede helft van het jaar gelanceerd zodat ze begin november in de winkels liggen.

Ja, het is mogelijk om deze op aanvraag te laten maken. 

Bestellen

Als u een product heeft gevonden dat u graag wil bestellen, klik dan op “Toevoegen aan winkelwagen”. Het product wordt nu toegevoegd aan u bestelling. Als u wil gaan bestellen, klik dan op het winkelwagentje rechtsboven in het scherm. Als u nog dingen wilt aanpassen aan uw bestelling, klik dan op “Winkelwagen bekijken”. Als u wilt afrekenen, klik dan op “Afrekenen”. Na het invullen van uw adres- en betaalgegevens rondt u de bestelling af.

Al onze producten worden met de hand beschilderd, dus het is altijd mogelijk dat er hele kleine afwijkingen zijn ten opzichte van de foto’s op onze website.

Ja, al onze kerstballen worden geleverd in een mooie geschenkverpakking. Deze verpakking is tevens te zien op de foto’s van de desbetreffende productpagina.

Na het betalen van uw bestelling krijgt u van ons een orderbevestiging per email. Let op: dit bericht kan ook in uw Spamfolder terecht zijn gekomen. Als u geen mail heeft ontvangen, neemt u dan contact op met info@nijmeegseballen.nl.

Wanneer u een bestelling plaatst, wordt uw bestelling direct verwerkt en verzonden vanuit ons magazijn. Zodoende is het niet mogelijk om uw bestelling te wijzigen. Heeft u een fout gemaakt bij het invullen van uw adresgegevens? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@nijmeegseballen.nl

U kunt op de volgende manieren betalen:
– iDeal
– Mastercard / VISA
– Klarna

iDeal
U doorloopt dezelfde stappen als bij internetbankieren. Betalen is eenvoudig en gaat volgens dezelfde (strenge) beveiligingseisen van uw bank. Let op: het is niet mogelijk om zelf vanuit uw bank een overschrijving te doen naar Nijmeegse Ballen.

Mastercard / VISA
Uw gegevens zijn beveiligd tegen toegang van derden. Het factuurbedrag zal binnen enkele dagen na het plaatsen van de order worden afgeschreven.

Verzenden

Bij het afronden van uw bestelling, kunt kiezen tussen de volgende bezorgopties:
– Verzending binnen Nederland (DHL): 3,95.

Bij een bestelling vanaf €30 (exclusief verzendkosten) is verzending gratis.

Na het plaatsen van de bestelling kunnen wij het bezorgadres niet meer voor u wijzigen. Echter zodra uw bestelling door ons is verzonden, kunt u via de website van DHL eventueel het adres wijzigen of een DHL-afhaalpunt selecteren.

Nee, we verzenden alleen binnen Nederland.

Na de betaling van uw order zal uw order verwerkt & verzonden worden. Houd de track&trace code in de gaten voor de actuele verzend informatie.

Als u voor 22.30u bestelt, doen we ons best om uw order nog dezelfde dag te verzenden! In de meeste gevallen wordt uw bestelling dan de eerstvolgende werkdag bezorgd.

Na het betalen van uw bestelling krijgt u van ons een orderbevestiging per email. Let op: dit bericht kan ook in uw Spambox terecht zijn gekomen. Als u geen mail heeft ontvangen, neemt u dan contact op met info@nijmeegseballen.nl 

Zodra uw zending is ontvangen door DHL, ontvangt u ook een e-mail van DHL. In deze e-mail vindt u de Track&trace code van uw zending.

Onze producten worden altijd geleverd in een stevige cadeauverpakking. Deze wordt vervolgens verzonden in een verzenddoos met opvulpapier / bubbelfolie. Zo weten we zeker dat onze producten onbeschadigd bij u aankomen!

Als u een beschadigd artikel heeft ontvangen, neem dan binnen 48 uur na bezorging contact op met info@nijmeegseballen.nl en stuur ons duidelijke foto’s van de beschadigde artikelen. Na ontvangst van uw bericht zullen we binnen 2 werkdagen zorgen voor een passende oplossing.

Let op: heeft u beschadigde artikelen ontvangen, stuur deze dan niet retour, tenzij we u daar concreet om vragen.

Retourneren

Ja, als u niet tevreden bent met uw aankoop kunt u uw bestelling per post retourneren. Verzendkosten zijn hierbij voor eigen rekening. Online bestelde artikelen kunnen alleen retour worden gestuurd naar ons postadres, en kunnen niet worden afgegeven bij ons afhaalpunt.

Let op: alleen intacte producten in de originele staat kunnen geretourneerd worden; als u een defecte bestelling heeft ontvangen, neem dan contact op met info@nijmeegseballen.nl en stuur ons duidelijke foto’s van de beschadigde artikelen. Als u artikelen beschadigd of incompleet retourneert, zonder dit per e-mail kenbaar te hebben gemaakt, wordt daarvoor een bedrag in mindering gebracht.

Retouren worden binnen 5 tot 10 werkdagen verwerkt. Als uw retourzending is verwerkt, ontvangt u van ons een e-mail op het geregistreerde emailadres ter bevestiging dat het bedrag wordt teruggeboekt. U ontvangt het retourbedrag binnen 10 werkdagen op dezelfde wijze als u heeft betaald.

– Creditcard: het aankoopbedrag wordt automatisch overgemaakt naar uw creditcard
– Ideal: het aankoopbedrag zal automatisch worden overgemaakt naar de desbetreffende rekening
– PayPal: het aankoopbedrag zal automatisch worden overgemaakt naar uw PayPal-account