Verzending
Wat zijn de mogelijke bezorgopties?
Bij het afronden van uw bestelling, kunt kiezen tussen de volgende bezorgopties:
– Verzending binnen Nederland (DHL): 5,95.
– Afhalen bij Ieder z’n Vak (ma-za 10:00 – 18:00): gratis
Bij een bestelling vanaf €70 (exclusief verzendkosten) is verzending gratis.
Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen bij Ieder z’n vak?
…eerstvolgende werkdag vanaf 12:00? We hebben even nodig om de winkel te bevoorraden.
Kan ik het bezorgadres wijzigen, of mijn bestelling laten bezorgen bij een DHL-afhaalpunt?
Na het plaatsen van de bestelling kunnen wij het bezorgadres niet meer voor u wijzigen. Echter zodra uw bestelling door ons is verzonden, kunt u via de website van DHL eventueel het adres wijzigen of een DHL-afhaalpunt selecteren.
Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Nee, we verzenden alleen binnen Nederland.
Waar vind ik de status van mijn order?
Na de betaling van uw order zal uw order verwerkt & verzonden worden. Houd de track&trace code in de gaten voor de actuele verzend informatie.
Wanneer wordt mijn order verzonden?
Als u voor 23u bestelt, doen we ons best om uw order nog dezelfde dag te verzenden! In de meeste gevallen wordt uw bestelling dan de eerstvolgende werkdag bezorgd.
Waar vind ik track&trace code?
Na het betalen van uw bestelling krijgt u van ons een orderbevestiging per email. In deze e-mail vindt u de Track&trace code van uw zending. Let op: dit bericht kan ook in uw Spambox terecht zijn gekomen. Als u geen mail heeft ontvangen, neemt u dan contact op met info@nijmeegseballen.nl
Hoe worden mijn producten veilig verpakt zodat ze niet breken tijdens verzending?
Onze producten worden altijd geleverd in een stevige cadeauverpakking. Deze wordt vervolgens verzonden in een verzenddoos met opvulpapier / bubbelfolie.
Wat doe ik als ik beschadigde artikelen ontvang?
Omdat onze producten van glas gemaakt zijn, kan het nog wel eens gebeuren dat producten beschadigd raken tijdens de verzending. Als uw bestelling beschadigd is geraakt bij de verzending, neem dan binnen 48 uur na bezorging contact op met info@nijmeegseballen.nl en stuur ons duidelijke foto’s van de beschadigde artikelen. U kunt dan kiezen voor een terugbetaling, of het product word opnieuw verzonden.